9-А

17.04.2020

Доброго дня, шановні учні. Ознайомтесь з новим матеріалом .  

Домашнє завдання знайдете в кінці цього уроку!


 Тема: "Збереження мистецьких надбань. Мистецтво  в діалозі культур."

Твори мистецтва, створені не одним поколінням великих майстрів живопису, архітектури, скульптури, літератури, декоративно- ужиткового мистецтва, музики, театру, кіно, необхідно зберегти для наступних поколінь. Для цього створена ціла мережа спеціальних установ: бібліотек, музеїв, театрів, галерей, метою яких є збереження й популяризація творів мистецтва.
  
музеї Колочави — Музей Ольбрахта
Найцікавіші музеї Єгипту: назад у минуле - Tochka.net
Названо кращі музеї світу

Усі надбання культури заслуговують не тільки на бережливе ставлення до них, але й вимагають особливо дбайливого збереження. Картини і літературні твори, скульптурні пам’ятки і архітектурні споруди, нотні записи та кінострічки дійшли до нас через десятки років завдяки праці багатьох людей, які охороняли і зберігали всі ці культурні феномени, поповнюючи ними світову скарбницю культури.
Твори мистецтва потрібно не тільки збирати й оберігати, але й потрібний заклад, який би пропонував відвідувачам оглянути ці шедеври, отримати від цього насолоду і позитивні емоції.

Саме для цього призначені галереї – приміщення для експонування художніх творів, назва багатьох музеїв.

Галерея канделябрів — ВікіпедіяNational Gallery, London. | Going through photos from trip ...

photoГалерея — Википедия

Серед закладів, які зберігають культурну
здійснюють зберігання, експонування історичних
документів, пам’яток духовної та матеріальної
культури, творів мистецтва, колекцій.

Музе́ї (від дав.-гр.— «дім Муз») — культурно- освітні та науково-дослідні заклади, призначені для вивчення, збереження та використання пам'яток природи, матеріальної і
освітні та науково-дослідні заклади, призначені
для вивчення, збереження та використання
пам'яток природи, матеріальної і духовної культурикультури, прилучення громадян до надбань національної і світової історико-культурної спадщини.
національної і світової історико-культурної
спадщини.

Музеї поділяються на галузеві, крайові та меморіальні.
Галузеві музеї – історичні, художні, літературні, театральні, етнографічні, промислові, сільськогосподарські.· Меморіальні - присвячені окремим історичним подіям або видатним державним діячам, ученим, письменникам, художникам, композиторам.Крайові – здійснюють збирання, зберігання і експонування історичних документів, творів мистецтва, рослин, тварин та інших колекцій, що характеризують природу, господарство, культуру даного краю.

Сьогодні фахівці розрізняють три типи музеїв: науково-просвітницькі, дослідницькі, навчальні.

У нашій країні діє кілька десятків історико-культурних заповідників. Ось ті, що пов’язані з мистецтвом:

«Ольвія» на Миколаївщині, «Кам’янець» на Хмельниччині, гончарства в Опішному на Полтавщині, «Чернігів стародавній», «Качанівка», «Гетьманська столиця» на Чернігівщині.


Сьогодні у нас є можливість здійснитивіртуальну подорож провідними художнімимузеями світу.https://churches.authenticukraine.com.ua/ua/

Музеї — це науково-дослідні та науково- освітні заклади, які збирають, вивчають, зберігають і популяризують пам’ятки історії, матеріальної та духовної культури. В Україні діє понад 380 музеїв.

Розрізняють такі типи цих закладів: музеї широкого профілю, які охоплюють живопис, графіку, скульптуру, декоративно-прикладне мистецтво; музеї, присвячені одному з видів мистецтва, наприклад, картинні галереї; меморіальні музеї; історико-художні музеї, колекції та експозиції яких комплексно відображають особливості культури певного регіону, включають світську та сакральну архітектуру, подекуди садово-паркові ландшафти.

Багато художніх музеїв і картинних галерей викликають значний туристичний інтерес, наприклад, Лувр, Прадо, Уффіці та ін.

Лувр — один із найбільших художніх музеїв світу — розташовано в центрі Парижа у старовинному королівському палаці. Музей можна назвати універсальним, адже його фонди охоплюють значні географічні та часові межі (від античності до середини XX ст.).


-Перегляньте відео про мону Лізу:


-Перегляньте презентацію :


Мистецтво відображає світоглядні уявлення різних народів, художню картину світу.

У процесі розвитку мистецтва можна виокремити два великі періоди:— коли художні картини світу не мали автономності та були тісно зрощеними із сакральними цінностями, передусім з міфом та релігією;— коли художні картини світу розвиваються відокремлено від сакральної культури.


У наш час саме полікультурність стає основним принципом розвитку людства.


Перегляньте презентацію:



Об'єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні





Домашнє завдання:

- Дайте  відповідь на запитання :

1.Які форми збереження культурної спадщини ви знаете?

2. Напишіть провідні музеї світу?

3.Скільки періодів розвитку мистецтва можна виокремити, та які саме вони ?

(свої відповіді, пишіть  внизу в форму- відповіді на запитання) 

- Повторіть теми минулого уроку та цього для написання на наступний урок тестової роботи для узагальнення знань.

 Шановні учні ! Якщо у вас виникли  деякі запитання,  для консультації  ви можете звертатись : писати на   електронну пошту 

margoha75689@gmail.com )  або на Вайбер    +380994542508 .

Комментариев нет:

Отправить комментарий